Dienstag, 3. Januar 2012

New in & Asia Palace

Guten morgen meine lieben!
Gestern hab ich mir mal wieder ein paar Kleinigkeiten gekauft:) Ich musste ja meine Gutscheine von Weihnachten ausgeben *hihihi*
Abends war ich noch mit meinem Freund und dessen Cousine im Restaurant "Asien Palast". Buffet...mehr muss ich nicht mehr sagen oder? ;)
xoxo


Good morning my dears!
Yesterday I bought some stuff:) Well, I had to redeem my coupon I got on christmas *hihihi*
In the evening I was in a restaurant called "Asia Palace" with my boyfriend and his cousin. Buffet....I havn't to tell more, have I? ;)
xoxo





Kommentare:

  1. Love those little owl earrings! So cute!

    Caitlin
    www.my-grandmothers-gucci.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. Happy New Year!! The earrings look fab! I so love asian food, not just sushi ha,ha,ha. Kisses! <3<3

    AntwortenLöschen
  3. Those owl earrings are adorable!

    AntwortenLöschen
  4. I like the way you show your inspirations!

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  5. Ich liebe Sushi! Da gibt es ja fast nichts besseres! :)
    Und in dem Laden war ich auch schon! :)

    AntwortenLöschen

I'm happy about every little comment♥